منتديات حب زمان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات حب زمان اغانى العاب برامج افلام رياضة مقاطع بلوتوث

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» لعبه السباقات والدراجات المثيره
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالثلاثاء يوليو 21, 2009 7:16 am من طرف tito

» لعبةPro Evolution Soccer 2008
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة يناير 30, 2009 1:43 pm من طرف tito

» أجمل ماقيل عن الصداقة
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالإثنين نوفمبر 03, 2008 8:00 am من طرف totti

» أجمل الأمثال عن الصداقة.....يا رب تعجبكم
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة أكتوبر 24, 2008 6:16 pm من طرف capito

» قصة حقيقية ومستنى منكم الرد
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة أكتوبر 24, 2008 5:57 pm من طرف capito

» لماذا يتحول الحب الى حلم
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 6:06 pm من طرف totti

» لعبه كرة القدم الشهيرة PES6
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالأحد أكتوبر 05, 2008 8:44 am من طرف ميدو

» خايف من بكرة
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالخميس أكتوبر 02, 2008 12:05 pm من طرف totti

» ايهما انت ؟ صديق صالح / صديق مصالح
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالأحد سبتمبر 28, 2008 10:20 am من طرف emoo

» اشهر جمل بيقولوها الأب و الأم
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 3:18 pm من طرف emoo

» الحـــــ بمفهومى المتواضع ــــــــب
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 12:34 pm من طرف some one be7eb

» وكانت كلمات عابره
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 9:05 am من طرف some one be7eb

» لعبةCommand & Conquer : Alerte Rouge 2
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 8:13 am من طرف omer

» لعبة2008ةYU -GI-OH : Joey The Passion
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 8:11 am من طرف omer

» لعبة عربية شدة L.A. Rush
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 8:02 am من طرف omer

» لعبة Alpha Prime
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:55 am من طرف omer

» لعبةSpider-Man 2
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:53 am من طرف omer

» لعبة Asterix aux Jeux Olympiques
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:45 am من طرف omer

» لعبة Crazy Taxi 3
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:41 am من طرف omer

» لعبةThe Hell In Vietnamجامدة اوى
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:38 am من طرف omer

» لعبة Freedom Fighters
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالسبت سبتمبر 20, 2008 7:36 am من طرف omer

» لعبة عريبة Crashday
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:38 pm من طرف omer

» لعبة اTransformers The Game
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:35 pm من طرف omer

» لعبة اNBA LIVE 08
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:33 pm من طرف omer

» لعبة اكشن Hitman : Blood Money
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:30 pm من طرف omer

» لعبة عربية جامدة
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:26 pm من طرف omer

» لعبة اكشن اوى Prince Of Persia : Les Deux Royaumes
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:23 pm من طرف omer

» لعبة اكشن Earache Extreme Metal Racing
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:18 pm من طرف omer

» لعبة Grand Theft Auto III
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 2:15 pm من طرف omer

» لعبةBad Boys II
اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالجمعة سبتمبر 19, 2008 9:57 am من طرف omer

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
رابط دخول المراقبين اضغط هنا
DigiChat requires a **** Compatible web browser to run.

اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
some one be7eb
شـــــــــــــــــ نــــــــت ــــــا عــــــــر
شـــــــــــــــــ نــــــــت ــــــا عــــــــر
some one be7eb

ذكر

اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Empty
مُساهمةموضوع: اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام   اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالخميس سبتمبر 18, 2008 12:55 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا النهاردة هتكلم على موضوع حقيقى حصلى انا شخصيا ومازال حتى الان صاحبى وانا صاحبه لاء كلمة صاحب قليلة اوى عليه بس مش عارف هو ليه بيعمل فيا كده

انا بحاول انى اقدمله كل حاجة وماشى معاه على قول الصداقه لاء ده هو بقا بالنسبالى كل حاجة فى حياتى اخ وصاحب وحبيب صدقونى انا لو قعدت اوصف فيه عاوز حبر البحور علشان يقضى وبرضه مش هايقضى ده بقا هو انا بس مش ده المهم المهم انه هو انا مش كده فى حياته وهو مش مقدر وانا يؤسفنى انى بكلم كده عليه بس هو لازم يعرف علشان يحس بنفس احساسى انا بفضله على كل المخلوقات وعلى اى مخلوق اتوجد على الارض هو فى قلبى زى الحبيبة
وانا بعمله زى الام ما بتعامل ابنها وزى الاخ الاكبر ما بيعامل اخوه الاصغر منه

بجد حراااااااااام انا بتعذب جدا لما بلاقى حد تانى بياخده منى

بحس ان روحى بتبعد عنى وبحس بنقص فى حياتى بس هو مش مقدر الاحساس ده
انا عاوز حل فى الموضوع ده
لانى بجد تعبت انا خسرت ناس كتيييييير اوى بسببه
ياريت اللى عنده حل يسبوهولى فى الرد
totti
Admin
Admin
totti

ذكر
المزاج : BAD BAD

اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Empty
مُساهمةموضوع: رد على الموضوع   اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام Emptyالخميس سبتمبر 18, 2008 1:13 am

احساس صعب جدا Some One Be7eb انك تحب صحبك الحب ده كله وهو يعمل فيك كده
بس انت حاول تلفت نظره لاى شىء

وبعدين اعمل عبيط عادى يعنى نفضله هههههههههههههههه lol! afro Question
https://7oobzaman.yoo7.com

اديتك كل حاجة وبرضه بجرح فيا حرام
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ان شاء الله مفيش شكاوى واى حاجة عاوزنها انا هاجبهالكم